دختری ۱۴ ساله که دلباخته مردی ۴۰ ساله شده بود، ‌ وقتی با مخالفت خانواده اش با ازدواج مواجه شد، ‌نقشه سرقت و فرار از خانه را کشید.

دختر فراری

همشهری آنلاین؛ حوادث: چندی قبل مردی جوان در تماس با پلیس از ربوده شدن دخترنوجوانش خبر داد. وی می گفت که وسایل با ارزش خانه اش به سرقت رفته و خبری از دختر۱۴ ساله اش نیست. پدر این دختر احتمال می داد که سارقان به خانه اش هجوم برده و دخترش را ربوده اند.

با این شکایت، پرونده ای تشکیل شد و ماموران با بررسی ردیابی گوشی موبایل دختر ۱۴ ساله، موقعیت وی را شناسایی کردند؛ خانه ای در جنوب پایتخت. ماموران راهی موقعیت مورد نظر شدند و دریافتند که دختر نوجوان در خانه مرد ۴۰ ساله ای به نام آرش زندگی می کند. دختر نوجوان در ابتدا مدعی شد که آرش وی را دزدیده و در خانه حبسش کرده است اما حقیقت، ‌چیز دیگری بود. او با پای خودش به خانه آرش رفته و اجباری در کار نبود. وی از ترس خانواده اش، چنین ادعایی را مطرح کرده بود.

از سوی دیگر آرش مرد ۴۰ ساله گفت: من از اقوام دور مهرنوش دختر ۱۴ ساله هستم و در یکی از مهمانی ها بعد از مدت ها او را دیدم. از مهرنوش خوشم آمد و دلم می خواست با او ازدواج کنم اما چون اعتیاد به مواد مخدر دارم و از طرفی سنم بالاست، خانواده اش قطعا با این ازدواج موافقت نمی کردند.

او ادامه داد: نقشه سرقت و آدم ربایی را مهرنوش کشید و قرار بود بعد از مدتی از تهران به شهرستان برویم و در آنجا باهم ازدواج کنیم اما نشد.

تحقیقات کارآگاهان اداره آگاهی تهران، ‌در این پرونده زیر نظر قاضی شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی پایتخت، ادامه دارد.

کد خبر 879480
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    0 0
    افغان ها رو بفرستید برن کشورشون